Kara Kedinin Günlüğü

deprem anında kurtarma ekibinin enkaz altında kalan insanlara seslenişi uğulduyor kulaklarımda…

sesimi duyan var mı?!

ses yok…

sesimi duyan var mı?!

ses yok…

sesimi duyan var mı?!

beni tanrıyla kimin tanıştırdığını hatırlamıyorum.sanırım ya annemdir,ya babam,ya öğretmenim ya da bir arkadaşım…gerçi tam tanıştık sayılmaz…gıyabında tanıyorum kendisini…

ama o gün bugündür,yeryüzünden gökyüzüne doğru başımı kaldırıp bağırıyorum:

sesimi duyan var mı?!

ses yok…

sahi,tanrı enkazın altında kalıp,ölmüş olmasın sakın…

yapacak hiçbir şey yok…

View original post

This entry was posted by LiberterKedi.

Bir Cevap Yazın

halkkonseri

Düşü gerçeğe çevirmenin kavgasını veriyoruz.

yedinci kapı

searching.........

BİRTAKIM YAZILAR

''Okumadığın gün karanlıktasın.''

Onur Özbulut

Sağlık, Eğitim, Danışma

Gizem Dolu

Gizem Sir Bilim Tarih Teknoloji Efsaneler Olaylar Hikayeler Belgeseller.........

KAPANDI

Blog Kapandı

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

kubur fanzin

genel olmayan kültür

Anticopyright-tr Blog

Just another WordPress.com weblog

Bataklik - Dip Kültür

masumiyetini kaybetmiş davranışlar üzerine…

Ahmet Tulgar

hayatın yazılı hali

Fanzin

spotlar, show dünyası ve disko topları!

AYDAN ATLAYAN KEDİ

Eğer bir başkasını daha iyi tanıyor olsaydım, kendimden söz etmezdim THOREAU

mitikimgelem

"Mit" dediğin başlanmış, ama henüz sonu getirilmemiş bir sözdür. Roland Barthes

modarzu

moda makyaj ve kadın

sammssara

Just another WordPress.com site

LiberterKedi'nin Güncesi

tarih aptalların tahakkümünde.

